Re: Źródła i dselect.

On Mon, Nov 17, 2003 at 03:29:40PM +0100, Michał wrote:
> Witam
> Używam sobie debiana woody, ale że nie wszystkie pakiety mi do końca
> odpowiadają więc sobie od czasu co nieco kompiluje, aplikując patche.
> O ile kompilacja jaja nie sprawia mi problemów o tyle mam problem z pakietami
> które już w debianie istnieją, a najbardziej w zasadzie zależy mi na Qmailu,
> otóż jak zrobić żeby dselect z uporem maniaka nie chciał mi instalować MTA,
> kiedyś zrobiłem to ręcznie wpisując że dany pakiet jest już zainstalowany ale
> czy istnieje inna mniej inwazyjna (i swoją drogą mniej zawodna) metoda ??
> [...]

Czy tego nie zalatwia pakiet equivs?
Puste pakiety (o nazwach takich jak twoje kompilowane) sie
tworzy, instaluje te pakiety i systemowi sie wydaje ze
wszystko gra. Tak sie oszukuje apt, czy dselect tez,
tego nie wiem bo nie korzystam z dselect (bo nie umiem, bo dziwny <IMO> :-) )

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |