Re: Przeniesienie listy pakietów na inny komp..

[]

Witam,

obiecałem powiedzieć, jaki sposób przenoszenia pakietów wybrałem. Zgodnie z sugestią Jacka, z domu przynoszę pliki /var/lib/dpkg/status, oraz katalog /var/lib/apt/lists, w pracy wrzucam je do katalogu /var/tmp/var/{i tu dalsza ścieżka}, podmieniam w apt.conf (znaczy, tak naprawdę mam 2 pliki z różnymi konfiguracjami):
APT::Get {
        Download-Only "true";
};
Dir "/" {
        State "/var/tmp/var/lib/apt/" {
                status "/var/tmp/var/lib/dpkg/status";
        };
        Cache "/var/tmp/var/cache/apt/";
};

po czym robię apt-get update; apt-get upgrade
Następnie przenoszę /var/tmp/var/lib/apt/lists i /var/tmp/var/cache/apt/ do domu i uruchamiam apt-move update. Działa milutko :) Jeszcze raz dzięki za wszystkie rady.

Pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***