Re: 'bash: ./xyz: Permission denied"

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że [LocK] napisze:

> Tak. U kolegi dziala (tylko ze na 2.4.x a nie na 2.6.0-test9)

> file ./xyz
> ./xyz: ERROR: corrupted section header size

to chyba masz coś nie tak...

> i dalej to samo :(

To nie miało niczego naprawić.

np.

file /usr/bin/tar

/bin/tar: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1 (SYSV), for GNU/Linux 2.2.0, dynamically linked (uses shared libs), stripped

itd.

Nie wiem, czy ten komunikat o błędzie pochodzi z file'a czy
jest to wynik uszkodzonego nagłówka tej twojej binarki (co
tłumaczyłoby niemożliwość jej uruchomienia).

Spróbuj:
1. strace ./xyz i ewentualnie skopiuj tak ze 20 ostatnich linijek
   (strace ./xyz 2>&1 |tail -20 >plik)
2. file nazwa_jakiejś_innej_"binarki"
   (żeby sprawdzić czy file nie ma uszkodzonych baz).

Jacek Kawa  **Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz błagam,
                   nie zrozum mnie źle** [Kleyff]