Kontroler SATA RAID Promise - problem

Witam.
Mam problem z ktorym walcze od paru godzin a czas mnie nagli.

Kupilem plyte soltek'a z kontrolerem Promise Fasttrack pdc20376, podpiolem do tego 2 dyski sata w mirrorze
i probuje to odpalic pod debianem.

No oczywiscie nie ma tego w jajku zadnym (do 2.4.22)
i nawet udalo mi sie znalezc jakies moduly w necie ale:

Uruchamiam instalke debiana bf24 - on prosi mnie o zaladowanie sterownikow do kontrolera bo nie widzi dysku zadnego
wiec laduje mu to co mam z netu akurat przypadkiem do bf24 wiec jest ok.
Modul sie laduje i wyswietla komunikat dmesg ze znalazl taki kontroler ze jest ARRAY skonfigurowany 2 dyski w mirrorze ale nie instaluje mi urzadzenia /dev, albo jezeli to robi to nie wiem ktore to urzadzenie.

Probowalem /dev/sdaX /dev/ataraid/dXpX ale nie moge kazdego po kolei probowac bo jest ich paredziesiat.

Podpowiedzcie mi co mam z tym fantem zrobic zeby zamontowac te dyski.
lub chociaz jak dojsc do tego ktore to urzadzenie w /dev.

pozdrawiam

--
  .''`.   Kusznier  proud Debian admin and user.
 : :'  : www.mplus.pl / kusznier [at] mplus.pl