Re: Problemy z dostaniem się na stronę www.nbp.pl

On Fri, 14 Nov 2003 18:51:08 +0100
Michał Politowski <mpol@charybda.icm.edu.pl> wrote:

> [...]
>
> echo 0 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn
> pomaga?

Works like a charm! ;) Dzięki. Po włączeniu ECNa przy kompilacji jądra
a-włączę-se-to-i-może-coś-lepiej-będzie ;) zupełnie o tym zapomniałem.
:) WIELKI DZIĘKI! :)

Btw często są z tym problemy? Bo ja chyba jednak jeszcze przez kilka lat
nie będę ECNa włączał w jądrach... :/ Do czasu aż zrobią sobie upgrade
sprzętu co poniektórzy... ;)

Do Tomasza T. Ciaszczyka:

Ja jeszcze nie zdążyłem nic ściągnąć ani nawet wejść na stronkę i już
nic nie mogłem zrobić a jak pisałem z tego samego IP np. Windowsy
wchodziły bez problemu. Nie podejrzewam ich o automagiczne skanowanie
każdego kompa czy na danym IP już ktoś coś ściągał czy nie. ;)

Ogólnie to się cieszę, że najpierw tutaj napisałem. :]

Cyb.org