Re: Problemy z dostaniem się na stronę www.nbp.pl

Witam,

Dnia Fri, Nov 14, 2003 at 05:09:54PM CET, Marcin Sochacki napisał:

: On Fri, Nov 14, 2003 at 04:54:42PM +0100, Cyb.org wrote:
: > 	Mam problem z dostaniem się na stronę www.nbp.pl. Nie byłoby w tym nic
: > dziwnego, gdyby nie fakt iż z jednego hosta się udaje a z innego nie. Na
: > 6 różnych Debianów (unstable/testing/stable), 1 HP-UX ;) oraz na 2
: > Windowsy 98 umieszczonych na 4 różnych stałkach z 3 linuksów (1 z 2
: > stable i 2 z 2 testing) nie udaje mi się połączyć telnetem z portem 80
: > (a więc wejść na jakąkolwiek stronę na tym serwerze).
:
: Potwierdzam, na win2k -- działa, na debianie woody -- nie działa.
: Wydaje mi się, że to chyba siakiś dziwny firewall po ich stronie.
Bez problemu dziala z kazdego systemu wewnatrz mojej sieci.

Kiedys mielismy problem, jak zablokowali na firewallu za sciaganie
pliku z kursem walut. Po kilku minutach odblokowali, wystarczylo sie z
nimi w tej sprawie skontaktowac i to radze obu przedmowcom.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][                                          :.
.: http://ciacho.pl    ][      Sometimes "mu" is the answer.       :.