Re: iso cd

Dnia 12:12 14.11.2003, Jaroslaw Radziszewski napisał(a):
> witam
> skonfigurowalem sobie malutki routerek.
> nowe jadro, iptables + latki, itp.
> w kazdym razie teraz bardzo bym chcial stworzyc
> instalator botowalny z cd ktory zainstaluje mi to cacko.
> patrze w plytki z podobnymi rozwiazaniami, googluje i niemoge
> dojsc do ladu jak to zrobic.
> w ostatecznosci moze jakies dd do iso, ale jak zrobic by plytka sie botowala
> i przekopiowala wszystko na hdd?

możesz sie pobawić PGI (http://hackers.progeny.com/pgi/)
albo przerobić lekko jakiś LiveCD (pełno tego ostatnio się tworzy)

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

 "Mamy do czynienia z kimś, kto nigdy nie posługiwał się berkeleyowskim Unixem
 -zabrakło mu tchu i dokończył szeptem - z poganinem." -C.Stoll, Kukułcze jajo