Re: ograniczenie usera

katalog i niemogl wjesc w inne zeby zobaczyc co gdzie jest ?

> Zapewne chodziło Ci o to żeby nie mógł przeglądać zawartości katalogów
> innych użytkowników i administratora. Większe ograniczenia nie mają już
> żadnego sensu. Przy konfiguracji po instalacji systemu takie pytanie
> jest zadawane, nie zauważyłeś?
>
> A co z:
>
> # chmod o-r /home/$USER
>
> Nie działa? ;-)
>
> Pozdrawiam
> --
> Rafal Czlonka

hmmm instalowalem system wiele razy... i zawsze z minicd i jakos
niezauwazylem.... a kumpel mi zalozyl takie ograniczenia jak ty mowisz ale
dziewne bo jakos moglem wyswietlic wszystko z etc i / generalnie w mc
niewyszedlem z katalogu... ale komendami dalo sie wszedzie...