Re: Poczta z Allegro (powiadomienia) problem cze. II

On Tue, Nov 11, 2003 at 11:57:23PM +0100, Piotr Najduk wrote:
> Działa... jak najbardziej ale nie przychodzi z Allegro :/ Co oni tam u
> siebie nakombinowali?
> zsem.pl

Z tą domeną jest pewien problem: w NASK-u podane są serwery DNS:
damijg.dami.pl
pc91.piechowice.sdi.tpnet.pl
przy czym ten drugi nie działa (przynajmniej w tej chwili).

Pierwszy natomiast rozgłasza inne serwery DNS, które obsługują tę domenę:
damijg.dami.pl
dns.zsem.pl

Jeśli faktycznie chcesz aby oficjalnie secondary był na dns.zsem.pl
musisz zgłosić zmianę delegacji w NASK-u.

Abstrahując od tego, zauważyłem, że u mnie niektóre mailingi z Allegro ostatnio
faktycznie się opóźniają lub nie docierają w ogóle. Być może mają
przeciążone serwery lub jakiś bug w sofcie.

Wanted