Re: OpenOffice1.1 pod Woddego

On Mon, Nov 10, 2003 at 01:32:33PM +0100, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:
> Witam

Również witam.

> Szukam OpenOffice 1.1 pod Woodego. Chodzi mi o wersję Final a nie beta2. W
> sidzie działa
> deb http://ftp.kulnet.kuleuven.ac.be/pub/mirror/ftp.vpn-junkies.de/openoffice/
> ustable main contrib

W sidzie OO.org jest w głównym repozytorium, więc powyższy wpis jest co
najmniej dziwny.

> A i jak jest z polskim sprawdzaniem pisowni i polskim słownikiem wiem, że
> jest pakiet l10n-pl, ale jakoś pisowni mi nie chciał podkreślać.

Musisz zainstalować polski słownik. Polecam OOodi, jest to program
ściągający z sieci słowniki do OO.org. Na sf.net jest nawet paczka
debianowa, co prawda nie z najnowszą wersją, ale ja jej używam
z powodzeniem.[1]

Co się zaś tyczy OO.org dla Woodiego to sprawdź apt-get.org.[2]

[1] http://ooodi.sourceforge.net/
[2] http://apt-get.org/

Rafal Czlonka