Re: dorzucanie sterowników jako moduły

Dnia poniedziałek 10 listopada 2003 14:56, kius napisał:

> miałem ostatno potrzebę dorzucenia sterownika do karty sieciowej ze
> źródeł jądra, które używam;
> skompilowałem go w następujący sposób:
[]
> niestety sterownik nie chciał się załadować; stąd moje pytanie (na
> przyszłość): jak kompilować żeby działało?

cd LINUX_KERNEL_SOURCES
make modules modules_install

na przyszłość zainteresować się pakietem "kernel-package"

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

       We're here to give you a computer, not a religion.
       		-- Bob Pariseau, at the introduction of the Amiga
       Even a journey of a thousand miles begins with a single step.