OpenOffice1.1 pod Woddego

Witam

Szukam OpenOffice 1.1 pod Woodego. Chodzi mi o wersję Final a nie beta2. W
sidzie działa
deb http://ftp.kulnet.kuleuven.ac.be/pub/mirror/ftp.vpn-junkies.de/openoffice/
ustable main contrib

Po zamianie słów ustable na stable zamiast wersji final mam 1.1-beta2 i
1.0.3.
Apt-get też nie pomógł. Zna ktoś jakieś miejsce gdzie można dostać 1.1 w
debach?
A i jak jest z polskim sprawdzaniem pisowni i polskim słownikiem wiem, że
jest pakiet l10n-pl, ale jakoś pisowni mi nie chciał podkreślać.

--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN	       WWW: http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod