Re: Serwer pocztowy i bind

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 6 listopada 2003 (19:34:25) można przeczytać:

PN> Witacie!

PN>   Przystało mi działać w sieci lokalnej powiadamianie z Allegro (tzn.
PN> przesyłanie automatycznych wiadomości o prowadzonych aukcjach allegro).
PN> Sprawa jak sie okazało wygląda tak. Serwer pocztowy Allegro sprawdza
PN> wpis MX w serwerze DNS. Czyli jesli konto pocztowe masz w domenie ktorej
PN> nie ma wpisu MX to nie dostajesz poczty z Allegro :)

PN> Poprawiona wpis wygląda tak:

PN> $TTL 86400
PN> @               IN      SOA     x.pl.  ksywa.x.pl. (
PN>                         2003110503 ; serial
PN>                         28800 ; refresh
> [...]

Użyj polecenia dig i sprawdz czy domena się rozpowszechniła również po
innych serwerach z odpowiednimi wpisami.

np:
dig x.pl @dns.nask.pl # Czy wogóle nask ją wydelegował :)
dig x.pl @dns.tpsa.pl
dig x.pl @dns2.tpsa.pl
i jeszcze jakieś tam inne.
pozatym możesz spróbować dodać na allegro jeszcze raz maila.

--
Pozdrowienia,