Re: Squid

> Jeśli chodzi o tą kwestię to musi być transparentny.
> Zamęczyli by mnie na śmierć, czemu net im nie chodzi.
> Po 3 razy można by było tłumaczyć...

z nietransparentnym faktycznie byloby latwiej. ale jak masz
duzo ludu, to lepiej najpierw zrobic transparentny, i rownolegle
nietransparentny. po trochu ludzi trzeba przerzucac z jednego
do drugiego, zeby jednego dnia sie nie zarypac.

> Akurat poczty nie miałem w planie, ale pomyślę nad tym aspektem.
> Konfiguracja exima to na razie dla mnie magia...

wogole caly ruch na out25 trzeba zawracac na swoj smtp, oczywiscie
z wyjatkiem swojego serwerka.

znik.