[dlugie] Problem z Mozilla.

Witam wszystkich.

Mam problem z Mozilla i pluginem flasha pod debianem. Z tego co czytalem na sieci, mozilla blokuje sie przy odtwarzaniu flasha, poniewaz nie moze sie dobic do /dev/dsp i sugeruja rozwiazac to poprzez demon dzwieku np. esd. U mnie problem jest inny, mozilla nie wiesza sie na dzwieku, tylko totalnie sie wylacza. Cokolwiek bym nie wymodzil, tylko wejde na stronke z flashem i mozilla pada.

Karte dzwiekowa ESS ES1868 Soundblaser IsaPNP.
Karta laduje sie poprawnie, dzwiek w innych aplikacjach dziala (xmms). Probowalem zarowno poprzez OSS jak i przez ESD, w xmms-ie mam dzwiek, a mozilla sie wylacza.

W syslogu mialem komunikaty modprobe'a

Ok, wiec dopisuje dwa aliasy na modul sb, wraz z konfiguracja przerwan itd:

alias sound-slot-0 sb
post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L > /dev/null 2>&1 ||: pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S >/dev/null 2>&1 ||:
options sound dmabuf=1
alias synth0 op13
options op13 io=0x388
options sb isapnp=1
alias sound-service-0-0 sb

Te ustawienia wygenerowal sndconfig i jak juz mowilem inne aplikacje maja dzwiek.

Po dodaniu tych aliasow w syslogu widze, ze karta jest inicjowana, lecz mozilla i tak sie wywala.

Najlepsze jest to ze w /etc/mozilla/mozillarc ustawione mam
MOZILLA_DSP=none
wiec nie powinna w ogole dobijac sie do karty, ale to robi.

Prosze doradzcie cos, bo juz mnie szlag trafia.

Debian Woody, 2.4.18 Mozilla z paczki i MozillaPl kompilowana - takie samo zachowanie.

Pozdrawiam.