Re: [apt-get update] - niespodzianka :(

Użytkownik bswierc@kis.p.lodz.pl napisał:

Witam Wszystkich,
dzisiaj rano rozpoczołem dzień jak co dzień:
root! swierczu# apt-get update
[...] (tu się zaciągają informacje o pakietach, jak na razie ok)
Reading Package Lists... Error!
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Error occured while processing netboot (NewFileVer1)
E: Problem with MergeList /var/lib/dpkg/status
E: The package lists or status file could not be parsed or opened.
i klapa :(
Dodam że mam mieszaną dystrybucję stable/testing, a o to wersje
najważniejszych narzędzi:
ii  apt                   0.5.4
ii  apt-utils             0.5.4
ii  dpkg                  1.10.18
ii  libc5                 5.4.46-12
ii  libc6                 2.3.2-9
ii  perl                  5.8.0-18
Jakoś nie bardzo wiem jak zabrać się do rozwiązania problemu.
Po prostu nie ma miejsca w swoim keszu. Trzeba mu zapodać większy rozmiar. Do pliku /etc/apt/apt.conf.d/70debconf dopisujemy linię:

APT::Cache-Limit "26000000";

i powinno pójść. Takie siupy dzieją się, gdy się korzysta z kilku sekcji, np. stabilnej i niestabilnej.

Bertold