Re: Czy eu.org cały czas działa?

Hello Bogusław,

Tuesday, November 4, 2003, 10:22:54 PM, you wrote:

BO> Witam,
BO> Mam pytanie jak w tytule bo szybko muszę zdecydować się na jakąś darmową
BO> domenę. Rejestrował ktoś ostatnio na eu.org? Czy rejestracja dalej trwa
BO> tam kilka tygodni?

Jakies pare tyg temu 2 razy zmienialem delegacje kilku domen - poszlo
bezproblemowo. Pierwszego maila dostawalem w ciagu minuty,
potwierdzenie potwierdzenia (taaaa.... biurokracja nie tylko w Polsce
sie panoszy ;) w ciagu paru minut, zmiana i potwierdzenie w ciagu 3-4
dni. Odkad pamietam - zawsze chodzilo to mniej wiecej w taki sposob
(moze czasami sie zdazalo, ze juz na drugi dzien funkcjonowaly nowe
wpisy). Ale z kilkoma tygodniami jeszcze sie nie spotkalem...

--
Best regards,
 Janes                            mailto:janes@hot.pl