Re: [apt-get update] - niespodzianka :(

> Dodam że mam mieszaną dystrybucję stable/testing, a o to wersje
> najważniejszych narzędzi:

w tej chwili proponuje ostrozne podejscie do wersji testing,
a niedlugo takze do stable, ze wzgledu na proces zamrazania testingu.
zamrazanie juz sie rozpoczelo, i dotyczy tzw. "mini zamrazania"
pewnych pakietow z unstable, zeby mogly przejsc do testing.
jak przejda, to zamrazanie na dobre sie rozpocznie.
generalnie, teraz, przed jakimkolwiek update wypadaloby
zrobic full backup calego systemu.

a ja z kolei mam system mieszany, tzn. stable, i pakiety brane od ludzi,
tzw. remake unstable do stable. poniewaz nigdy nie wiem co sie sypnie,
to przed kazdym update leci backup. specjalnie do tego celu
zalozylem sobie 2 instalacje debiana. jedna mini, druga normalna.
za pomoca tej mini (w calosci jako stable) robie backup lezacej
normalnej, czasami tez tak robie w druga strone.

znik.