Re: TeX w Debianie - od czego zacząć? TeX Live? teTeX?

Witam.

Shot:

> Z szybkiego góglania wyszło mi, że wybór leży między teTeX-em, dostępnym
> w pakietach, a TeX Live, którego co prawda w pakietach nie ma, ale za to
> jest w jakiś-tam sposób bogatszy (?).
>
> Co polecacie? Zaznaczam, że TeX-owcem jestem bardzo początkującym, więc
> zależałoby mi na w miarę prostym sposobie uzyskania działającej całości
> (jednakże z polskim dzieleniem słów itp.).

Bardzo dziękując wszystkim za pomoc - krótko podsumuję. Używam na co
dzień dystrybucji testing, i wykonanie

# apt-get install tetex-extra

zainstalowało całego teTeX-a (dla chętnych jest jeszcze osobno
tetex-doc), a debconf - po grzecznym zapytaniu jakie języki mnie
interesują - sam odkomentował wszystkie linijki dotyczące polskiego
dzielenia wyrazów (tak, że nie trzeba nawet odpalać texconfiga).

Nie miałem jeszcze okazji poużywać całości zbyt intensywnie, ale na oko
wszystko działa jak trzeba. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Pozdrav
-- Shot
--
.--- http://shot.pl/ --- http://shot.pl/wycinki/ --- -- -