Woody testing + instalacja KDE

Witam,
mam pewien problem
zainstalowalem sobie debiana woody z plyty nastepnie upgradowalem go
wedlug zalecen debian reference do wersji testing
nastepnie chcialem zainstalowac sobie nowa wersje KDE
i robie to wedlug instrukcji na www.debianusers.pl
i tam jest napisane

        # apt-get install libqt3
instaluje mi 3 pakiety
nastepnie mam wydac polecenie
        # apt-get install arts
po wydaniu ktorego chce mi zainstalowac kilkanascie pakietow ale
odinstalowac te 3 pakiety ktore zainstalowalem przed chwila, daje "N"
i pomijam ten element poniewaz wedlug autora tekstu jest to modul odpowiedzialny za dzwiek
a takowy nie jest mi potrzebny narazie wiec ide dalej i wpisuje
         # apt-get install kdebase kdelibs4 konqueror
i w tym momencie dostaje komunikat

Sorry, but the following packages have unmet dependencies:
kdebase: Depends: ksysguard (>= 4:3.1.3-1) but it is not going to be installed
E: Sorry, broken packages

i co mam zrobic??
prosze o jakies wskazowki, wydaje mi sie ze google dosc dobrze
przegladnalem ale niestety nie znalazlem konkretnego rozwiazania
i jeszcze pytanie odnosnie tych pakietow instalowanych
poleceniem
# apt-get install libqt3
dlaczego kolejne polecenie chce je od razu usunac ??
czy to ma jakis sens ?
wielkie dzieki za pomoc

--
z poważaniem,