Re: [dlugie] Woody, latex, pdf...

Dnia sobota 01 listopada 2003 22:56, Piotr Najduk napisał:

> Cchaiałbym wejść w temat latexa, pdf. Ale mam startowy problem...

> Pracuję na testowym pliku tex:
> http://minibo.iele.polsl.gliwice.pl/~pz/zajecia/Linux/LaTeX/1/doc1.tex
>
> Nastepnie wykonuję "latex doc1.tex" i otrzymuję:
[]
> Na dysku został utworzony plik doc1.dvi.

> Teraz chciałbym zrobić z tego pdfa:

# apt-get install pdflatex
$ pdflatex doc1.tex

I masz dwa w jednym - jak kiedyś sprawdzałem to lepiej mi to działało niż
konwersja TeX->DVI->PDF. Swego czasu na listę wysyłałem preambułę z
ustawianiem parametrów PDF-a tak by wyszedł ładny.

> Jaką paczkę zainstalować aby były potrzebne czcionki??
> Aby generował się z tego piękny pdf?

Miałem zainstalowane: pdflatex + tetex + tetex-extra i do tego epstopdf oraz
fancy-headers (chyba, że to jest w tetex(-extra)) i PDF-y ładne wychodziły.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

          Monday is a hard way to spend one-seventh of your life.