Re: SATA - problem z instalatorem...

Dnia Sat, Nov 01, 2003 at 01:22:16PM +0100, Marek Berkan napisal(a):
> Witam.
>
> Jak w takim razie poradziłeś sobie z tą "starszą"?

Instalacja starszej odpalała mi się normanie z płyty (najnowsze jigdo)
na jądrze bf24, problem zaczynał się w momencie kompilacji nowego jądra
- mimo dodania wszystkich potrzebnych opcji, wkompilowania obsługi SATA
+ silikon dysk uparcie odpalał się w trybie PIO, co doprowadzało mnie do
szału.
Po wielu próbach i testach, po prostu oddałem płyte, i wziąłem z
magazynu właśnie ten nowszy model.
Zapewne jest jakieś wyjście/obejście tego problemu, jednakoż ja nie
potrafiłem sobie z tym poradzić - nasz "zaopatrzeniowiec" pisał i do
Silikon i do Intela, jednak nie uzyskał od ich HelpDesku żadnych
informacji.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl