Re: [OT] Woody, latex, pdf...

Witam,

W Twoim liście datowanym 1 listopada 2003 (23:21:52) można przeczytać:

b> mała uwaga - spróbuj używać trybu zgodności z MeXem:
b> \usepackage[MeX]{polski}

Wklepałem. Ale dalej to samo :/

b> U mnie kompiluje się dość ładnie, mam zainstalowane nast. pakiety dot. w
b> jakiejś części TeXa:
b> ii  tetex-base     2.0.2-4.2      Basic library files of teTeX
b> ii  tetex-bin      2.0.2-4.3      The teTeX binary files
b> ii  tetex-doc      2.0.2-4.2      The documentation component of the
b> Debian te
b> ii  tetex-extra    2.0.2-4.2      Additional library files of teTeX
b> ii  texinfo        4.6-1          Documentation system for on-line
b> information
b> ii  textutils      5.0.90-3       The GNU text file processing utilities
b> (tran
b> ii  untex          9210-9         Remove LaTeX commands from input.

Mam wszystko.

b> Odnośnie czcionek, zainstaluj czcionki z biznetu.

apt-get install xfonts-biznet*

b> Jeśli to nie pomoże,
b> spróbuj ściągnąć czcionki ze strony M$ (najlepiej anonimowo, bo kończy
b> się to otrzymywaniem spamu),

Tego nie zrobiłem.

b> zainstalować msttcorefonts,

apt-get install msttcorefonts
i dwa razy enter [przy oknach dialogowych].

b>  powinno to
b> załatwić sprawę braku czcionki.

Dalej nie działa :/
Help me!