Problem z mplayerem

	No naprawdę już nie wiem co mam zrobić....generalnie problem dotyczy nie
wszystkich filmów, ale większości, włączam mplayera z parametrami:
	-vo gl -fs;
wszystko działa ok, ale nie ma panscana (czarnych pasów u góry i na dole) i
wszystkie filmy są rozciągane na cały ekran nawet przy aspect=2 w configu. A
kiedy daję:
	-vo gl2 -fs;
lub:
	-vo xv -fs;
jest panscan, ale niestety filmy po paru sekundach sie wywalaja i tyle mam
przyjemnosci z oglądania. Juz nie mam pojecia totalnie co mam zrobić, może Wy
pomożecie. Dodam że działam na nVIDII (GeForce 400/400 MX)
--
Pozdróffka:
off-tza

" Gdyby budowniczowie wznosili budowle w ten sam
 sposob jak programisci pisza programy, To pierwszy
 dzieciol jaki by sie pojawil, zniszczylby cywilizacje "