Re: Rpm.... (i myszka USB)

Dnia sob 1. listopada 2003 14:30, Miłosz Dobrowolski napisał:

> acha, no i jeszcze jak jest odpalany usbmgr to popiskuje i
> mówi :
> usb-uhci.c: interrupt, status 2, frame #930
> usb.c: error getting string descriptior 0 (error = - 75)
Niestety nie spotkałem się z tym błędem :(, jedyne co ci moge poradzic to
spróbować z jąderkiem skompilowanym ze wsparciem USB dla myszek i
klawiaturek.

> ale odpala się i leci dalej.
Ale niekoniecznie działa prawidłowo tym bardziej że X`y nie krzyczą że coś
jest nie tak więc wiedzą że jest myszka ale nie odbywa sie żadna komunikacja
między myszką a X`ami.