kernel panic w ide-scsi

Witajcie!

Postanowilem sobie zainstalowac najnowsze jaderko z sid'a 2.4.22.
Niestety po skompilowaniu po zaladowaniu modulu ide-scsi wykopuje
mnie z przepieknym komunikatem kernel panic i.. zwis.

Na poczatku mi zwisal (komputer) jak startowalem system, ale kazalem
mu nie ladowac ide-scsi i wstaje. Moge przerozne modoly ladowac
przez modconf'a, czy insmod, jak i wyladowywac, ale w momencie
ladowania ide-scsi mam kernel panic i koniec zabawy (do tego
oczywiscie rejestry, stos itd. przepisywac z ekranu mi sie nie chce
;P).

Zastanawiam sie, czy to ja czegos nie dokompilowalem, czy po prostu
jest to jakis byk w kernelu (innymi slowy, czy mimo blednej
konfiguracji proba zaladowania modolu kernela moze skonczyc sie
kernel panic'iem? -- no dobra - widze, ze moze, ale czy to poprawne
zachowanie mimo potencjalnie blednej konfiguracji modolow?)

Poprzednio tez mialem 2.4.22, tylko z innej paczki (wczesniejszej) i
wszystko dzialalo, wiec podejrzewal bym patche Debiana.

Moze ktos mial podobne problemy? (zaznaczam, ze w logach ani sladu
powyzszego zjawiska, no i w zrodlach nic a nic nie zmienialem)

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz