Re: Rpm.... (i myszka USB)

>alien costam*.rpm
>dpkg -i costam*.deb

Dzięki, działa bajerancko :)

2. Niedziałająca myszka USB

nie pomogło :(

samo mdetect myszki nie wykryło, po instalce usbmgr
i mdetect -x dostaję
/dev/input/mouse0
ImPS/2
(a bez -x) :
/dev/input/mouse0
USB

Więc posłusznie wklepałem do /etc/X11/XConfig:
Option    "Device"    "/dev/input/mouse0"
i nic... :(
nie bardzo wiem, czy i gdzie trzeba uwzględnić
tę drugą informację zwracaną przed mdetect-a
próbowałem
Option    "Protocol"    "ImPS/2"
oraz
Option    "Protocol"    "usb"

ale też nic :(

x-y nie zgłaszają błędów, kursor się pojawia, ale nie reaguje.

acha, no i jeszcze jak jest odpalany usbmgr to popiskuje i
mówi :
usb-uhci.c: interrupt, status 2, frame #930
usb.c: error getting string descriptior 0 (error = - 75)

ale odpala się i leci dalej.

--Pozdrawiam