Re: SATA - problem z instalatorem...

Dnia Sat, Nov 01, 2003 at 02:20:21AM +0100, Marek Berkan napisal(a):
> Witam.
>
> Pomimo negatywnych sugestii z listy musiałem podjąć się konfiguracji serwerka
> z płytą Intel SE7505VB2 z kontrolerem SATA Silikonu. Posłużyłem się
> instrukcją "Instalacja Debiana na nForce2 i dyskach SATA" (http://
> www.debianusers.pl/article.php?aid=53).

Jeśli jest to w miarę nowa płyta, znajdź w biosie opcje
Enhanced IDE (chyba tak się to pisze) i włącz ją.
Wówczas dyski będą widziane przez bios (i system) jako normalne kolejne
ata - instalacja ruszy ci wówczas normalnie z płyty CD na jądrze bf24.
Przećwiczone - miałem dwie płyty tego typu - jedna młodsza od drugiej o
około miesiąc - na starszej tego nie ma, na młodszej jest ;)
Na życzenie podam dokładny typ płyty (nie mam jej pod ręką)

--
Kowalski Paweł
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl