Re: TeX w Debianie - od czego zacząć? TeX Live? teTeX?

Dnia Thu, 30 Oct 2003, Marcin Sochacki napisał:

> Nieprawda.
>
> Jest w woodym, było też w potato i było jeszcze w czasach, gdy Debian
> powstawał.
>
> Obecnie wystarczy odpalić texconfig z root'a, wybrać HYPHEN -> format
> (najlepiej wszystkie formaty po kolei) i odkomentować (znak '%') linijkę z:
> polish          plhyph.tex

No tak - zle sie wyrazilem oczywiscie, bo zamiast "nie ma"
powinienem napisac "nie ma od kopa prosto po instalacji", albo "ja
nie mam" ;) A szczerze mowiac to nawet nie szukalem i ciesze sie, ze zostalem
poprawiony. Teraz bede mial ;)

Pozdrawiam
Romek