Re: TeX w Debianie - od czego zacząć? TeX Live? teTeX?

On Wed, Oct 29, 2003 at 07:46:46PM +0100, Shot wrote:
> Z szybkiego góglania wyszło mi, że wybór leży między teTeX-em, dostępnym
> w pakietach, a TeX Live, którego co prawda w pakietach nie ma, ale za to
> jest w jakiś-tam sposób bogatszy (?).

Nie sądzę. Nawet jeśli czegoś nie znajdziesz to łatwo doinstalować z CTAN.

> Co polecacie? Zaznaczam, że TeX-owcem jestem bardzo początkującym, więc
> zależałoby mi na w miarę prostym sposobie uzyskania działającej całości
> (jednakże z polskim dzieleniem słów itp.).

Z pakietów prościej. Co do słownika dzielenia słów wystarczy odpalić
texconfig i odkomentować linijkę z polskim słownikiem dzielenia
i przegenerować formaty. Minuta pracy.

Wanted