Re: Przeniesienie listy pakietów na inny komp..

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Michal R. Hoffmann napisze:

 [...]
> nah. błąd wyglądał tak:
> Unable to write mmap - msync (0 Success)

aha, to większy problem :)

> w googlach tyle znalazłem, że ktoś już też to miał, ale odpowiedzi żadnej
> na to nie otrzymał...

to ściągając nie używaj apta tylko wgeta. Zobacz, co ci zwróci takie
coś:
apt-get dist-upgrade --print-uris -qq -y | awk '{print "wget -O " $2 " " $1}'

> []
> sugerujesz dpkg-scanpackages? Ale wtedy się do bani uaktualnia. A apt-move
> zapewnia mi zgodność z oficjalnymi repozytoriami dostępnymi w sieci.

Nie, apt-get dociąga tylko te pakiety, których mu brakuje, więc
jeśli wgrasz mu pliki deb przyniesione z pracy do
/var/cache/apt/archives listy plików do /var/lib/apt/lists
i jeśli /etc/apt/sources.list na komputerze w pracy i w domu jest
taki sam, to po wydaniu komendy apt-get dist-upgrade apt wykorzysta
przyniesione przez ciebie pliki i nie będzie musiał niczego
dociągać.

> Miałem pomysł, aby przerobić skrypty apt-move, tak, by używały 3
> niezależnie definiowalnych katalogów (w apt-move.conf); zamiast LOCAL_DIR
> byłyby LOCALDIR_APT (.apt-move), LOCALDIR_DISTS (dists) i LOCALDIR_POOL
> (pool), ale sprawa mnie przerosła jak na razie :)

Możesz skonfigurować apta tak, aby korzystał z twojego pliku
tymczasowego zamiast z ww katalogów i mieć wszystko w jednym miejscu.

Jak się zdecydujesz na jakieś rozwiązanie, to napisz.

Jacek Kawa  **...To jest propozycja, ale nie do odrzucenia...**