Re: Sprawdzanie pisowni w Kile

Dnia Mon, 27 Oct 2003, Marcin Sochacki napisał:

> Tyle, że kolega pyta o LaTeX-a.

Ano pyta o LaTeX-a, ale aspell rozpoznaje automatycznie rowniez
pliki LaTeX-a, ale sam aspell uruchomiony pod konsola. Za to jak
uruchomie sprawdzanie pisowni w Kile pod KDE, to on wtedy chyba
korzysta z czegos co sie nazywa Kspell (co jest frontend'em do
aspella, ispella i czegotamkolwiek innego). Niestety sprawdzanie
zrodla LaTeX'a w Kile pod KDE juz nie jest takie madre jak aspell z
pod konsoli i nie poznaje, ze cos jest znacznikiem TeX'a.

Wlasnie z tad moje pytanie. Jak go zmusic, zeby pod Kile w KDE
dobrze sprawdzal pisownie.

Pozdrawiam
Romek