Re: Problemik z gnome...

On Mon, 27 Oct 2003 11:58:25 +0100 (CET)
Radek Rzepka <galen@obrazoburca.nbox.pl> wrote:

>  biurko (obszar roboczy) - dodam ze na tym samym kompie jak mialem
>  woodego dzialalo oki i mialem 10 biurek caly czas. Moze macie jakis
>  pomysl?? rozwiazanie musi byc proste...
rozwiazanie z serii magicznych - w sensie wiem ze u dziewczyny byl z tym
problem i pomoglo ustawienie ilosc biurek NIE prawym klawiszem
na przelaczniku obszarow roboczych - tylko z menu ustawienia->okna i tam
ilosc i nazwy biurek.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)