Sprawdzanie pisowni w Kile

Witam!

Mam pytanko. Zaczalem uzywac Kile - bardzo mily programik, tylko jak
chce wlaczyc sprawdzanie pisowni to mi uparcie zaznacza jako zle
napisane wszystkie kwiatki w stylu "documentclass", "emph" itd
niezaleznie zreszta czy to ispell, czy aspell.

Czy da sie go jakos zmusic do tego, zeby troche inteligentniej
sprawdzal ta pisownie (np bez wszystkiego co sie zaczyna od '\' i
niektorych zawartosci {}, czy []).

Najlepiej oczywiscie zeby to zrobic w Kile, a nie wywolywac aspella
osobno w jakims okienku i potem szukac gdzie ten blad.

Pozdrawiam wszystkich
Romek Kalukiewicz