Procmail i fetchmail cd.

Hej...

Po ustawieniu procmaila natknalem sie na jeszcze jeden problem. Mianowicie dopisallem sobie nowe konto do obslugi (poll...) i wszystko fajnie, tylko nie chce mi stamtad sciagac poczty L. Na pewna sie laczy z serwerem, bo widze, ze przeglada wiadomosci, ale wyrzuca mi komunikat, ze cos nie tak z commonName (systemAdministrator is not a zodiac.mimuw.edu.pl – serwer mojej poczty). No i domyslam sie, ze to moze brac sie stad, ze przy laczeniu sie z tamta skrzynka trzeba tam potwierdzac o jakis zabezpieczeniach (w pine, wystarczylo dodac opcje /novalidate-cert, zeby domyslne potwierdzanie wlaczyc). Czy ktos moze wie jak to zrobic w konfiguracji fetchmaila (.fetchmailrc)?

Dzieki wielkie z gory

Pozdrawiam

Krzysiek