Re: prawa do procmail

Witam! :^)

"Krzysiek02" <krzysiekbon@o2.pl> writes:

> Mam problem ze skonfigurowaniem procmaila L. Zrobilem sobie plik
> konfiguracyjny fetchmaila (.fetchmailrc), w ktorym znajduje sie linijka:

> mda {/usr/bin/procmail -d user}

ptecza@arrakis:~$ grep mda ~/.fetchmailrc | uniq
        mda "/usr/bin/procmail -f %F -d ptecza"
ptecza@arrakis:~$

> I oprocz tego plik konfiguracyjny w domowym katalogu procmailrc

ptecza@arrakis:~$ ls -l ~/.procmailrc
-rw-rw-r--    1 ptecza   ptecza      1660 paź 16 12:40 /home/ptecza/.procmailrc
ptecza@arrakis:~$

> Problem w tym, ze zwyklym uzytkownikiem wywala mi jakies bledy przy
> wywolaniu fetchmail L (not jakies tam privilages). Gdy uruchamiam cos
> takiego rootem to wszystko jest w porzadku wiec kwestia jakis ustawien i
> nadania praw, ale gdzie i jakich praw??? Ktos wie o co chodzi?

ptecza@arrakis:~$ ls -l ~/.fetchmailrc
-rwx--x---    1 ptecza   ptecza      814 sie 20 18:06 /home/ptecza/.fetchmailrc
ptecza@arrakis:~$

Pozdrawiam serdecznie,

Pawel Tecza