Re: [hardware] Czy ktoś używał płyty Intel SE7505VB2?

Dnia Wed, Oct 22, 2003 at 02:34:39PM +0200, Marek Berkan napisal(a):

> Tak...

Mieliśmy spore problemy z odpaleniem dysków SATA na tej płycie.
Instalacja z bf24 odbywa się niemal bezproblemowo, jednak już następne
rekompilacje doprowadzały mnie do szału - w żaden sposób nie byłem w
stanie zmusić jądra do bootowania z tego dysku - wreszcie przeniosłem
konfig z płyty z bf24 na dysk, przekompilowem i wstało.
Później już metodą prób i błędów dochodziłem co i jak ... tragedia.
Sugeruje model wyższą, gdzie w biosie można włączych Enchanced (tak się
pisze ? ;)) IDE, co powoduje, iż SATA są widoczne w systemie jako
normalne dyski.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl