Problem z odpaleniem systemu po upgradzie do sarga

Witam

Na komputerze (Duron 1300, 256DDR, plyta Gigabyte GA-7VT600, GeForce 2 MX,
Baracuda III 40 GB) zainstalowalem z plyt dolaczonych do Linux+ Extra!
Woodyego z kernelem 2.4.18 na ext3. Poniewaz kilka zeczy nie dzialalo mi
tak jak tego chcialem postanowilem zrobic upgrade do Sarga, po 4h sciagania
pakietow i ich instalacji/konfiguracji wszystko mi pieknie dzialo dopuki
nie wylaczylem komputera. Po ponownym uruchomieniu odpalal sie bios a gdy
przychodzilo do uruchamiania systemy to pokazywalo sie jedynie

LI

i dalej nic... (nie wyswietlal sie nawet caly napis LILO...)
Dopalilem zatem system z plyty instalacyjnej uzywajac roznych polecen
ratunkowych ale wszystkie konczyly sie tak samo:

Partition check:
 hda: hda1 hda2 hda3
apm: BIOS version 1.2 Flags 0x07 (Driver version 1.13)
apm: disabled on user request.
request_module[block-magr-58]: Root fs not mounted
VFS: Cannont open root device 3a:05
Kernel panic: VFS: Unable to mount fs on 3a:05

i dalej nic...
Jest jakis sposob aby odpalic system?
Czy cos zle zrobilem podczas upgradu?
Jak to bezbolesnie dla zawartosci dysku naprawic?

Z gory dziekuje za szybka odpowiedz
Walkir