Re: apt-get remove

Karol Czachorowski wrote:

On Thu, 16 Oct 2003 00:21:01 +0200
Rafal Gala <lista@viktoria-poland.com.pl> wrote:

Witam

Chcialem za pomoca apt-get remove usunac perla z systemu. Jednak apt-get

oprocz samego perla chce mi wywalic m.in. Apache i mnostwo innych potrzebnych mi pakietow. Jak zmusisc go zeby zajal sie tylko Perlem?

Można na apcie wymusić usuwanie na siłę (parametr --force) ale po
usunięciu perla pakiety, które apt chce usuwać przestaną działać. I
dodatkowo cały system będzie rozwalony, więc albo perl zostaje, albo
tracisz te wszystki potrzebne ci pakiety. Zresztą w ogóle perl jest jednym
z podstawowych pakietów dla całej dystrybucji.

Mogę wiedzieć dlaczego chcesz usunąć perla?

Karol
Sprawa jest dosyc skomplikowana. Mam problem z Perlem a konkretnie z modulem Compress::Zlib. Jak laduje jakis modul ktory z kolei laduje modul Compress::Zlib to wywala mi blad Segmentation Fault. Dzieje sie tak np przy CPAN'ie albo, bardzo waznym dla mnie, amavis-perl ktory to do skanowania plikow ZIP i GZIP uzywa perlowego modulu Archive::Zip. Archive::Zip podczas pracy laduje sobie module Zlib no i Segmentation Fault gotowe (wtedy amavis nie dostarcza poczty z zalacznikiem ZIP, tylko kolejkuje ja w nieskonczonosc bo nie moze przeskanowac zalacznika), nie wiem co jest grane :( Przeinstalowywalem juz modul Zlib, instalowalem rowniez starsze wersje i na kazdej jest to samo. Wczoraj zainstalowalem perla 5.8.1 ze zrodel ale problem nie zniknal, takze Perl z Debiana jest w porzadku i juz nie chce go usuwac, ale poradzcie mi cos z tym cholernym Zlib'em bo juz mi brak pomyslow :(

Z pozdrowieniami
Rafal