Re: testing - awaria!!

On śro, 2003-10-15 at 08:34, Marcin Sochacki wrote:

> Co do klawiatury natomiast, istotne jest aby ustawić LANG=pl_PL.
> Można np. przez dpkg-reconfigure locales.

LANG chyba nie ma nic wspólnego z klawiaturą. Ja mam ustawiony na 'C' i
z polskimi znakami w X'ach nie mam problemów. Przynajmniej w mozilli,
evolution i gvim'ie. Natomiast pod xterm'em zarówno w bashu jak i w
vimie nie mogę ich wprowadzać (wyświetlają sie ok) bez względu na
ustawienie LANG.
Natomiast w ustawieniach kolegi brakuje mi czegoś w rodzaju:
     XkbKeymap   "xfree86(pl)"
Tyle że x'y mam 3.3.6, ale na domowe 4.1 zachowyją się analogicznie.

Moje locale:
LANG=C
LC_CTYPE=polish
LC_NUMERIC=polish
LC_TIME=polish
LC_COLLATE=polish
LC_MONETARY=polish
LC_MESSAGES=C
LC_PAPER=polish
LC_NAME=polish
LC_ADDRESS=polish
LC_TELEPHONE=polish
LC_MEASUREMENT=polish
LC_IDENTIFICATION=polish
LC_ALL=

PS. Sorki Marcin, kopia poszła do Ciebie zamiast na listę :-)