OT: Optical disk cardridge 5 1/4

Z gory przepraszam wszystkich za nie-debianowe pytanie:

Mam 5 1/4 Optical Disk Cardridge OC-800 Maxtor, 786 MB i zapisane na nim naukowe dane, do ktorych musze sie dostac (jest tego 113 MB) a nie mam jak bo nie mam takiego czytnika. Jesli ktorys z listowiczow z okolic Slaska moglby mo pomoc w przekopiowaniu tego na CD bede bardzo wdzieczny. Ew. odpowiedzi (lub podpowiedzi) prosze na adres prywatny zeby nie zasmiecac listy.

Zbyszek

perski@us.edu.pl