Re: testing - awaria!!

On Wed, Oct 15, 2003 at 08:34:20AM +0200, Marcin Sochacki wrote:
> Co do klawiatury natomiast, istotne jest aby ustawić LANG=pl_PL.
> Można np. przez dpkg-reconfigure locales.

Hej,
dokładnie o to chodziło. Dopiero po twoim liście przypomniało mi się że
robiłem "porządki" w swoim środowisku i w /etc/environment usunąłem
LANG=pl_PL :) Tak to jest jak się w domu pracuje nocami, a na drugi
dzień nie pamięta się co się robiło :)
Wielkie dzięki.

P.S. A czy może jest rozwiązanie mojego drugiego problemu?
--
Pozdrowienia,
Bartek.