Re: Soft do "benchmarkow" grafiki

> Hej
>
> Wsadzilem wlasnie karte Voodoo 3 do linuxa (wczesniej byl - i chyba
> bedzie z nowu - Matrox G200) - mam subiektywne wrazenie ze V3 jest duzo
> wolniejsza od starszego G200 (mowie tylko o 2d - 3d mnie nie obchodzi).

to normalne, g200 jest do grafy 2d, a voodoo w zasadzie tylko do 3d.
uklad w wudu odpowiedzialny za 2d, to niemalze atrapa.
w ogole matrox do zastosowan 2d to legenda. jakosc obrazu, predkosc itp.
o ile tzw. dopalanie w 3d rozwija sie bardzo dynamicznie, o tyle 2d jest
dosc statyczne.

> Chcialem to sprawdzic no i pokopalem w sf.net, w pakietach debiana i o
[...]
> Ma ktos jakies namiary na taki soft?

niestety w tym nie moge pomoc.

pozdr.