Re: debianowa paranoja PPP

rOn Mon, Oct 13, 2003 at 04:34:32PM +0200, Adrian Siemieniak wrote:

> Ale PO CO? Po co "zwykly" user ma sie LACZYC z siecia - dlaczego ON ma startowac
> PPP. Jedyne co mi przychodzi do glowy to linux a'la desktop i jakies lacze od
> TPSA wdzwaniane - ale to lepiej zrobic ze gdy poleca pakiety od
> dowolnego/konkretnego usera wtedy serwer automatycznie stawia PPP i konczy je
> kiedy milkna...

nie mam lacza modemowego, wiec strzelam... dodac usera do grupy dialout?

a i jeszcze jedno... nosi mnie strasznie jak czytam posty takich ludzi
jak Marcin Landowski i na twoim miejscu sauroniku, nawet bym nie odpisywal
takim ludziom...

no i slowko do Marcina:
czym sie rozni debian od innych dystrybucji, ze zwykly user nie moze
sie wdzwonic przez ppp? skoro na innej dystrybucji mozna, to i na debianie
mozna.. i dlaczego wyzywasz tworcow debiana, skoro nie umiesz sobie poradzic
z jakims problemem? jestes pewien, ze to ich wina? czy moze twojej niewiedzy?

Pozdrawiam...

ps. sauron... jak tam wzorzec? :)