debian staje deba...

Witam!

Od niedlugiego czasu jestem uzytkownikiem Debiana. Kilka dosc istotnych czynnikow wplynelo na moja decyzje zmiany dystrybucji Linux'a. Do tej pory uzytkowalem RedHat'a oraz Slackware.
Mam serwer do ktorego podpietych jest kilka kompow, udostepnianie polaczenia SDI przez MAQUERADE, domene, firewalla, poczte... typowe uslugi.
Po zainstalowaniu systemu i jego konfiguracji serwer dziala bez najmniejszgo zarzutu aczkolwiek po kilkunastu godzinach (z reguly nastepnego dnia rano) nie moge sie do niego zalogowac ani jako root ani jako uzytkownik. Serwer pracuje, dzialaja wszystie uslugi aczkolwiek nie mam do niego dostepu. Uzywam dystrybucji debian r3 z na jadrze 2.4.18 i systemie polikow Ext3.
Prosze o jakies rady dotyczace owego problemu.

POZDRAWIAM
Jan Dziegielewski