Re: Hylafax w debianie

Witaj Wojciech,

W Twoim liście datowanym 13 października 2003 (11:06:01) można przeczytać:

WF> Czesc,

WF> Szukam wlasnie softu , ktory wysyla i odbiera faxy dla okolo 100
WF> uzytkownikow. Mam blo numerow i chcem kazdemu uzytkownikowi przydzielic po
WF> jednym. Dotychczas uzywaja Tobit-David pod Novellem, ale chcielismy wywalic
WF> IPX z sieci, bo robi duzo szkod...
WF> Chcialbym to zintegrowac z Mail-Serverem.

WF> Widzialem, ze do Debiana sa pakiety hylafax. Dlatego moje pytanie: ma ktos z
WF> Was doswiadczenia z tym softem? Bo slyszalem, ze jest to dosyc trudne w
WF> konfiguracji.

Aż takie trudne to nie jest. Wystarczy dobrze przejrzeć dokumentacje.
Jednak nie udało mi się od tej pory odpalić hylafax z modemem ISDN.
A no i polecam klienta do tego hylafaxa "Cypheus" http://www.cypheus.de .
Jest również po Polsku, ale niestety jest płatny dla zastosowań komercyjnych.

--
Pozdrowienia,