modules-config i Apache w unstable

Hej

Od 2-3 wydan Apache w unstable pojawil sie nowy system konfiguracji serwerwa WWW
(a wlasciwie jego modulow) - modules-config. Szczerze powiedziawszy doprowadza
mnie juz do wscieklosci, uparcie pyta sie o liste modulow do zainstalowania -
nawet jesli juz istnieje w postacji zaktualizownej (nowej) - mam gdzies
wklepywac za kazdym razem po 30 indeksow modulow.
Teraz zachowanie tego skryptu wydaje mi sie skrajnie idiotyczne - ze az zakrawa
na blad - w plikach pakietu nic tylko zachwalaja, nie ma konkretnego opisu jak
to POWINNO dzialac - a jak jest u was?
W sensie czy kazde wywolanie modules-config (czyli rowniez dowolna instalacja
pakietu apache) powoduj nadpisanie pliku /etc/apache[-ssl]/modules.conf ?

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)