Re: odzyskanie skasowanej partycji fat32

On Sat, Oct 11, 2003 at 07:17:56PM +0200, Krzysztof Zubik wrote:
> i jeszcze Ranish Partition Manager. Wiecej o nim w googlach
>http://www.google.pl/search?q=Ranish%2BPartition%2BManager&ie=
>ISO-8859-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

hmmm... ja w zupelnie innej sprawie... chodzi mi o dlugie
linki wklejane w postach.. bardzo prostym sposobem na ich
skrocenie jest http://tinyurl.com. powyzszy dlugi LINK
staje sia krociutka lineczka: http://tinyurl.com/qkxc

nice, co? oczywiscie ten duzy LINK, nie jest az taki duzy,
ale czasami trafiaja sie kobyly i to ogromne..szczegolnie
googlowe i wtedy tinyurl bardzo sie przydaje.

pozdrawiam!