Drukowanie czcionek True Type

Witam
Zainstalowałem sobie czcionki z Windowsa używając do tego Instalatora Czcionek
z KDE. Dopisałem odpowiednie ścieżki do konfiguracji Xów i czcionki z
windowsow zaczęły mi się ładnie wyświetlać. Mam tylko jeden problem : nie
mogę wydrukować żadnego pliku gdzie użyłem jakichś mniej standardowych
czcionek. Takie czcionki udaje mi się wydrukować tylko z OpenOffice. Podczas
drukowania z innych programów czcionki są zamieniane na Ariala. Podejrzewam,
że postscript zmienia nieznane czcionki na coś swojego. Czy można coś z tym
zrobić, jakoś tak skonfigurować,  żeby True Type się drukowały?

Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam Łukasz.