Re: POMOCY - QMAIL

> Ponieważ są to adresy z książek osób u których jesteś w książce może to
> być syzyfowa praca. Ja sobie ustawiłem amavisa, żeby zwracał maila z
> wirusem do nadawcy a do odbiorcy nic nie przysyłał. Wycinanie adresów
> jest raczej nieciekawym pomysłem jako, że te osoby nie mają nic
> wspólnego z tym wirusem. :) IMHO :]

zrobilem tak ze amavis mi wysyla info o wirusach na jakies konto z ktorego
zczytuje adresy skrypt
i wkleja do bazy polspamu

a mozesz pokazac w ktorym miejscu w amavis.conf ustawiles odbijanie poczty
?

> PS. Specjalnie zszedłeś z listy czy przez przypadek? ;)

ah sorry nie zauwazylem - nielubie outlooka :>
juz to naprawiam  ;)

> Cyb.org

Kusznier ;)
pozdrawiam

--
  .''`.   Mateusz Ślęzak  proud Debian admin and user.
 : :'  : www.mplus.pl / kusznier [at] mplus.pl